www.par.co.il
השקעות נבונות מתחילות עם - פר

יתרונות ההשקעות המקוונות

 

ישנם יתרונות רבים להשקעה באינטרנט, וככל שאתם משקיעים יותר באינטרנט, כך אתם גם מוצאים יותר משאבי השקעה. הנה כמה מהיתרונות של ניהול תיק הקרנות שלכם דרך ברוקר מקוון:

שליטה.אתם לא צריכים להסתמך יותר על לוח הזמנים של הברוקר שלכם. אם אתם בטוחים בתהליך קבלת ההחלטות שלכם (כמעט כמו שאתם בטוחים בהחזר ההפקדות שלכם לטובת קרן השתלמות), השליטה על תיק ההשקעות שלכם היא בעצם יתרון. זהו התיק שלכם, ואתם צריכים להיות בסופו של דבר אחראים על הגידול שלו. אתם אלה שעושים את המחקר ויוזמים את העסקאות. עם שירותים מקוונים אתם לא צריכים להתקשר לברוקר שלכם, לחכות שיחזיר לכם טלפון או להתמודד עם הניסיונות הבלתי נלאים שלו לדחוף לכם קרן נאמנות שהחברה שלו מנסה לקדם.

גישה למידע.האינטרנט מספק לכם מידע על שירותים ומוצרים פיננסיים. מידע שבעבר לא היה זמין. משקיעים שמעוניינים במסחר מקוון יכולים לקבל חדשות חמות מהנעשה בתעשייה, דוחות של אנליסטים, מצב המניות ועדכונים של חשבונות בזמן אמת, כולם באתר אחד. ממש כמו שכל טיוב נתונים ראוי מאפשר קבלת מידע אמין ומלא ומסייע למנהל לקבל החלטות מושכלות, כך גם אתם יכולים וצריכים לבדוק לעומק בכל עת את המניות שכלולות בתיק ההשקעות שלכם, לעקוב אחר הפעילות שלהן ולבצע עסקאות בכל זמן שנראה לכם.

נוחות.האינטרנט מאפשר לכם לגשת למידע הפיננסי שלכם מכל מקום ובכל עת. על ידי העסקת האינטרנט, הצרכנים כבר לא מוגבלים לביצוע עסקאות פיננסיות במקום פיזי מסוים או בשעות הפעילות של המשרד. ואם אתם נוסעים לעיתים תכופות, רשת האינטרנט היא הדרך הנוחה והאמינה ביותר באמצעותה תוכלו להישאר מעודכנים.

יעילות.האינטרנט נותן לכם פלטפורמה אדירה לניהול כל הכספים שלכם. בלחיצת עכבר פשוטה, יש לצרכנים גישה להעברות שונות, ללא צורך בחתימות ובמילוי טפסי נייר רבים. כעת, האינטרנט נותן לצרכנים גם את הכוח והיכולת לעיין במידע שמגיע מקשת רחבה של ספקים פיננסיים ומוצע כולו על גבי אתר אחד בלבד.

חיסכון.הגברת התחרות בין ברוקרים מקוונים, משמעותה שאתם צריכים לשלם עמלות נמוכות יותר. הודות ליכולת להשקיע דרך האינטרנט אתם יכולים לקנות 50 מניות עבור 10 דולרים או 15 דולרים, בהשוואה לתשלום העצום של 80 דולרים שהתבצע דרך הברוקר המסורתי. על ידי שימוש באינטרנט אתם יכולים להפנות יותר כסף להשקעות, מה שאומר שיש סיכוי רב יותר שהרווח שלכם יגדל הרבה יותר מהר.

טיפים להשקעה מקוונת:

כאמור, בין היתרונות של ההשקעה המקוונת כלולות עלויות נמוכות עבור שירותים ועמלות. אבל חשוב גם לנקוט בצעדי זהירות כי אתם עלולים להתמכר להשקעות באינטרנט. מחקר בארצות הברית מצא כי אנשים שסוחרים במניות באינטרנט, משתמשים באינטרנט בממוצע של 11.6 שעות בכל שבוע, בניגוד לשאר האוכלוסייה, שמבלה כ-8.34 שעות בשבוע באינטרנט.

שפע המידע בתחום שנמצא באינטרנט הוא אחד השירותים החשובים שעומדים לרשות הצרכנים. משקיעים יכולים ללמוד על מניות, אגרות חוב וקרנות נאמנות ואיך לשלב אותם כראוי בתיק ההשקעות שלהם.

אתרי השקעות עושים עבודה נהדרת ומציעים הנחיות בסיסיות להשקעה, כמו החשיבות של השקעה באופן קבוע, של ההשקעה לטווח ארוך ושל יצירת מטרות ההשקעה. הודות לאינטרנט, משקיעים יודעים יותר על מושגים כמו קרנות נאמנות, דברים שרק לפני כעשרים שנה, המשקיעים נהגו להתעלם מהם. 

 

 



חזרה
כתבות נוספות